Vueling lanceert nieuwe website

Direct toegang tot meest populaire diensten

Amsterdam, 8 augustus 2012 – Vueling heeft vandaag haar nieuwe website gelanceerd. Op het gebruiksvriendelijke www.vueling.com hebben klanten sneller en eenvoudiger toegang tot informatie en diensten. Via de homepage zijn bezoekers slechts één klik verwijderd van de meest populaire en gebruikte diensten als online boeken, wijzigen van een vlucht, toevoegen van bagage en online inchecken. Ook heeft de nieuwe website een intuïtieve navigatiestructuur, waardoor bezoekers makkelijker vinden wat zij zoeken.

Een ander kenmerk van de vernieuwde website is dat bezoekers op de homepage een persoonlijk aanbod van voordelige vluchten voor de komende vier maanden kunnen bekijken. Daarnaast is de website interactiever. Klanten kunnen op de homepage via ‘Stel je vraag’ direct een vraag stellen aan de klantenservice of doorklikken naar onder andere de Facebook- en Twitter pagina van de Spaanse vliegtuigmaatschappij. Ten slotte zijn de zoekopties aan de hand van voorkeuren van reizigers gerangschikt onder vier criteria: zoeken op vlucht, zoeken op bestemming, zoeken op budget of zoeken op prijs en data. De nieuwe website kan ook bekeken worden op smart phones en tablets.

Toekomstige updates

In de toekomst zal Vueling de website updaten met nog meer handige tools. Zoals het reserveren van een vlucht in één klik of de integratie met ‘geolocatie’, waardoor aan de hand van de locatie van de bezoeker het meest nabije vliegveld wordt gelokaliseerd.

Over Vueling

De Spaanse vliegtuigmaatschappij Vueling is in 2004 opgericht met als doelstelling uitstekende service te bieden tegen aantrekkelijke prijzen. Vanaf oktober 2005 startte Vueling haar eerste vluchten van Barcelona naar Schiphol. Inmiddels vliegt Vueling met een vloot van 48 Airbussen op 74 luchthavens in Europa, Noord-Afrika en het Midden-Oosten.

Nederland is op dit moment Vueling’s op twee na grootste internationale markt na Frankrijk en Italië.In Nederland vliegt Vueling deze zomer op negen bestemmingen vanaf Schiphol Amsterdam Airport: Barcelona, La Coruña, Alicante, Bilbao, Ibiza, Malaga, Palma de Majorca, Sevilla en Valencia.En vanaf Groningen Airport Eelde naar Barcelona.Via de thuishaven Barcelona vervolgens vele overstapvluchten mogelijk, onder andere naar Marrakech.

Vueling biedt haar tickets aan tegen concurrerende prijzen, zonder concessies te doen aan service, stijl of comfort. Tickets kunnen geboekt worden via de website – www.vueling.com – of de telefonische reserveringscentrale: (0900 777 0005).