Error loading MacroEngine script (file: /Views//BreadCrumb/BreadCrumb.cshtml)

Sala de Premsa

L'espai Vueling per als professionals de la comunicació.

Aquest és l'espai Vueling per als professionals de la comunicació on trobaràs totes les notes de premsa de la companyia. Si tens dubtes, pots contactar amb nosaltres a través d'email a l'adreça prensa@vueling.com o per telèfon trucant al 93 378 78 83.

Notes de premsa

• Comunicado de Vueling / 4 de julio de 2016

05/07/2016 17:08:08

Barcelona, 4 de Julio de 2016-. Vueling quiere pedir disculpas de nuevo a todas las personas afectadas por las cancelaciones y los retrasos de los últimos días. Los pasajeros son la máxima prioridad de la compañía y tanto los empleados como los miembros del Comité de Dirección están centrando todos los esfuerzos en resolver los problemas de los últimos días.

Veure'n més

Ens veiem a...

Tot el que vulguis saber i comentar sobre les destinacions, les ofertes exclusives, els concursos i les promocions, les noves rutes…

facebook.com/Vueling

A @vueling pots descobrir les nostres novetats i informació de promocions exclusives.

@vuelingclients, el teu espai per fer suggeriments i consultes sobre reserves o serveis Vueling.

La nostra guia de l'oci i viatges amb la millor selecció de restaurants, festivals, clubs, botigues, podcast i llocs d'interès de totes les destinacions Vueling.

myvuelingcity.com

Un espai per compartir les imatges dels nostres avions, esdeveniments i diferents accions relacionades amb Vueling.

Un munt de vídeos sobre les nostres destinacions, esdeveniments i felicitacions t'estan esperant.

Has seleccionat una data d'anada que és posterior a la data de tornada.
Abans de continuar, has de seleccionar el número de passatgers que viatjaran.