A Vueling utilitzem les galetes per proporcionar-te una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerarem que acceptes l'ús de les galetes. Per canviar la configuració o obtenir més informació, pots consultar la nostra política. Accepta

Sala de Premsa

L'espai Vueling per als professionals de la comunicació.

Aquest és l'espai Vueling per als professionals de la comunicació on trobaràs totes les notes de premsa de la companyia. Si tens dubtes, pots contactar amb nosaltres a través d'email a l'adreça prensa@vueling.com o per telèfon trucant al 93 378 78 83.

Notes de premsa

• Vueling, primera aerolínia en oferir el servei d’autofacturació de maletes a la T1 de l’Aeroport de Barcelona-El Prat

20/02/2015 12:53:03

Vueling, la companyia líder a l’Aeroport de Barcelona, ha posat en marxa un nou servei que té com a objectiu agilitzar el procés de facturació dels passatgers al seu pas per la T1 de l’Aeroport de Barcelona-El Prat. Es tracta del sistema ‘Self Bag Drop’ (SBD), que permet als clients de l’aerolínia realitzar la facturació i posterior lliurament de l’equipatge en una mateixa màquina pels seus propis mitjans i sense assistència. Vueling es converteix així en la primera aerolínia en oferir aquest servei a la Terminal 1 de l’Aeroport de Barcelona- a través de quatre equips ubicats entre els mostradors 401 i 404.

Veure'n més

• Qatar Airways i Vueling signen un acord interline per potenciar les connexions a l’Aeroport de Barcelona-El Prat

18/11/2014 15:24:06

Qatar Airways i Vueling han signat un acord interline que permetrà a la companyia aèria cinc-estrelles Qatar Airways incrementar el número de passatgers a i des d’Europa, així com reforçar el hub de Vueling a Barcelona. La col•laboració entre les dues companyies aèries també millorarà el transit transeuropeu, proporcionant més connexions de llarga distància. L’Aeroport de Barcelona-El Prat és el principal centre d’operacions de Vueling, on la companyia aèria compta amb més d’un 38% de la quota de mercat i ofereix a dia d’avui més de 121 destacions directes i fins a 11.000 possibilitats diferents de connexió al continent europeu, Àfrica i Orient Mitjà.

Veure'n més

• Vueling ajusta la seva programació d’hivern amb 76 rutes directes des de El Prat

17/09/2013 13:53:17

Vueling comptarà la propera temporada d’hivern amb 76 rutes directes des de l’Aeroport del Prat. Aquesta nova programació oferirà la possibilitat de fins a 4.000 combinacions origen-destí en vols en connexió i consolida el seu projecte de convertir Barcelona en un hub de referència a Europa. De la nova temporada que començarà el proper 27 d’octubre, cal destacar el manteniment de les rutes intercontinentals que connecten Barcelona amb el continent africà a destinacions com Banjul a Gàmbia, Fes, Tànger i Casablanca al Marroc o Alger i Orà a Algèria. Per una altra banda, la companyia augmentarà encara més els seus vols amb Rússia operant, per primera vegada durant l’hivern, la ruta Barcelona-Sant Petersburg amb dos freqüències setmanals els dimarts i dissabtes.

• Vueling volarà des del Prat a 100 destinacions el 2013

17/10/2012 11:06:56

Londres, Frankfurt i Düsseldorf, entre les noves destinacions en el quart any consecutiu de creixement, que suposa llançar 28 noves rutes des del Prat i potenciar la resta de les seves bases d'operacions La companyia renova el seu codi de comunicació posant l’èmfasi en les persones i presenta un nou sistema de tarifes que optimitza la flexibilitat per al passatger de negocis Barcelona, 16 d'octubre de 2012 -. Vueling emprendrà el 2013 el seu quart any consecutiu d'expansió a l'aeroport barceloní del Prat, on preveu arribar als 100 destins directes durant la temporada d'estiu. Destaquen noves rutes especialment atractives per al passatger de negocis com Londres-Gatwick i Frankfurt, així com un notable augment dels vols a noves ciutats a Alemanya, França, Itàlia i Escandinàvia.

Veure'n més

• Vueling presenta la temporada d’hivern més ambiciosa a El Prat amb més de cinc milions de seients a la venda

19/09/2012 17:13:18

Per tercer any consecutiu, Vueling augmenta la seva capacitat en la temporada d’hivern (+28%) i presenta nou noves rutes, dues inèdites a la xarxa de Vueling – Alger i Orà-. Aquest 2012, i gràcies a les connexions de Vueling, gairebé un milió de passatgers han escollit El Prat com aeroport de trànsit Barcelona, 19 de Setembre de 2012. – Vueling presenta una nova temporada marcada pel creixement i amb 5.390.280 seients a la venda, un milió més que en el 2011. Des de la fusió, l’aerolínia ha programat cada hivern una millora continua en el seu aeroport principal, El Prat de Barcelona, amb un augment del 9% en el 2010, consolidació del producte en el 2011 i arribar, aquesta propera temporada, a l’increment d’un 28% de la seva capacitat d’octubre a març.

Veure totes

Ens veiem a...

Tot el que vulguis saber i comentar sobre les destinacions, les ofertes exclusives, els concursos i les promocions, les noves rutes…

facebook.com/Vueling

A @vueling pots descobrir les nostres novetats i informació de promocions exclusives.

@vuelingclients, el teu espai per fer suggeriments i consultes sobre reserves o serveis Vueling.

La nostra guia de l'oci i viatges amb la millor selecció de restaurants, festivals, clubs, botigues, podcast i llocs d'interès de totes les destinacions Vueling.

myvuelingcity.com

Un espai per compartir les imatges dels nostres avions, esdeveniments i diferents accions relacionades amb Vueling.

Un munt de vídeos sobre les nostres destinacions, esdeveniments i felicitacions t'estan esperant.

Has seleccionat una data d'anada que és posterior a la data de tornada.
Abans de continuar, has de seleccionar el número de passatgers que viatjaran.
Error loading Razor Script /InscripcionNewsletter/InscripcionNewsletter.cshtml