Sala de Premsa

L'espai Vueling per als professionals de la comunicació.

Aquest és l'espai Vueling per als professionals de la comunicació on trobaràs totes les notes de premsa de la companyia. Si tens dubtes, pots contactar amb nosaltres a través d'email a l'adreça prensa@vueling.com o per telèfon trucant al 93 378 78 83.

Notes de premsa

• Vueling contribueix a la investigació infantil a l’Hospital Sant Joan de Déu

08/04/2015 16:44:37

En el marc de les accions de responsabilitat corporativa, Vueling dóna suport a diversos projectes que afavoreixen el benestar i la millora de la qualitat de vida dels més petits. Un d’ells és la recaptació de fons per a la investigació infantil que es duu a terme a l’Hospital Sant Joan de Déu, una campanya entre les dues entitats iniciada el juny de 2014 i que va finalitzar el passat 31 de març.

Veure'n més

• Vueling i American Airlines signen un acord de connexió que impulsarà els vols de llarg radi

31/03/2015 13:47:26

Vueling i American Airlines anuncien avui un acord de connexió que contribuirà a impulsar els vols de llarg radi a l’Aeroport de Barcelona i reforçar així la posició del Prat com a punt d’entrada per als passatgers d’Estats Units que volin a Europa i viceversa.

Veure'n més

• Vueling, primera aerolínia en oferir el servei d’autofacturació de maletes a la T1 de l’Aeroport de Barcelona-El Prat

20/02/2015 12:53:03

Vueling, la companyia líder a l’Aeroport de Barcelona, ha posat en marxa un nou servei que té com a objectiu agilitzar el procés de facturació dels passatgers al seu pas per la T1 de l’Aeroport de Barcelona-El Prat. Es tracta del sistema ‘Self Bag Drop’ (SBD), que permet als clients de l’aerolínia realitzar la facturació i posterior lliurament de l’equipatge en una mateixa màquina pels seus propis mitjans i sense assistència. Vueling es converteix així en la primera aerolínia en oferir aquest servei a la Terminal 1 de l’Aeroport de Barcelona- a través de quatre equips ubicats entre els mostradors 401 i 404.

Veure'n més

• Qatar Airways i Vueling signen un acord interline per potenciar les connexions a l’Aeroport de Barcelona-El Prat

18/11/2014 15:24:06

Qatar Airways i Vueling han signat un acord interline que permetrà a la companyia aèria cinc-estrelles Qatar Airways incrementar el número de passatgers a i des d’Europa, així com reforçar el hub de Vueling a Barcelona. La col•laboració entre les dues companyies aèries també millorarà el transit transeuropeu, proporcionant més connexions de llarga distància. L’Aeroport de Barcelona-El Prat és el principal centre d’operacions de Vueling, on la companyia aèria compta amb més d’un 38% de la quota de mercat i ofereix a dia d’avui més de 121 destacions directes i fins a 11.000 possibilitats diferents de connexió al continent europeu, Àfrica i Orient Mitjà.

Veure'n més

• Vueling ajusta la seva programació d’hivern amb 76 rutes directes des de El Prat

17/09/2013 13:53:17

Vueling comptarà la propera temporada d’hivern amb 76 rutes directes des de l’Aeroport del Prat. Aquesta nova programació oferirà la possibilitat de fins a 4.000 combinacions origen-destí en vols en connexió i consolida el seu projecte de convertir Barcelona en un hub de referència a Europa. De la nova temporada que començarà el proper 27 d’octubre, cal destacar el manteniment de les rutes intercontinentals que connecten Barcelona amb el continent africà a destinacions com Banjul a Gàmbia, Fes, Tànger i Casablanca al Marroc o Alger i Orà a Algèria. Per una altra banda, la companyia augmentarà encara més els seus vols amb Rússia operant, per primera vegada durant l’hivern, la ruta Barcelona-Sant Petersburg amb dos freqüències setmanals els dimarts i dissabtes.

Veure totes

Ens veiem a...

Tot el que vulguis saber i comentar sobre les destinacions, les ofertes exclusives, els concursos i les promocions, les noves rutes…

facebook.com/Vueling

A @vueling pots descobrir les nostres novetats i informació de promocions exclusives.

@vuelingclients, el teu espai per fer suggeriments i consultes sobre reserves o serveis Vueling.

La nostra guia de l'oci i viatges amb la millor selecció de restaurants, festivals, clubs, botigues, podcast i llocs d'interès de totes les destinacions Vueling.

myvuelingcity.com

Un espai per compartir les imatges dels nostres avions, esdeveniments i diferents accions relacionades amb Vueling.

Un munt de vídeos sobre les nostres destinacions, esdeveniments i felicitacions t'estan esperant.

Has seleccionat una data d'anada que és posterior a la data de tornada.
Abans de continuar, has de seleccionar el número de passatgers que viatjaran.