A Vueling utilitzem les galetes per proporcionar-te una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerarem que acceptes l'ús de les galetes. Per canviar la configuració o obtenir més informació, pots consultar la nostra política. Accepta

Vueling ajusta la seva programació d’hivern amb 76 rutes directes des de El Prat

Vueling oferirà 4.000 combinacions origen-destí en vols en connexió via Barcelona - El Prat

Durant l’hivern la companyia manté el seu objectiu de consolidar el seu producte pel passatger de negocis basat en tres criteris: enllaços a capitals econòmiques, ampli nombre de freqüències diàries i flexibilitat

Barcelona, 17 de setembre de 2013-. Vueling comptarà la propera temporada d’hivern amb76 rutes directesdes de l’Aeroport del Prat. Aquesta nova programació oferirà la possibilitat de fins a 4.000 combinacions origen-destí en vols en connexió i consolida el seu projecte de convertir Barcelona en unhubde referència a Europa. De la nova temporada que començarà el proper 27 d’octubre, cal destacar el manteniment de lesrutes intercontinentalsque connecten Barcelona amb el continent africà a destinacions com Banjul a Gàmbia, Fes, Tànger i Casablanca al Marroc o Alger i Orà a Algèria. Per una altra banda, la companyia  augmentarà encara més els seus vols amb Rússia operant, per primera vegada durant l’hivern, laruta Barcelona-Sant Petersburgamb dos freqüències setmanals els dimarts i dissabtes.

Durant l’hivern, l’aerolínia manté una vegada més el seu objectiu de consolidar el seu producte pel passatger de negocis basat en tres línies d’actuació: garantir els enllaços a capitalseconòmiques europees com Frankfurt, Londres, París, Brussel·les o Milà;oferint un elevat nombre de freqüències diàries, i proporcionar la major flexibilitat possible. En aquesta línia,la companyia segueix millorant el seu producte business amb la seva tarifaExcellenceque ofereix com a nous beneficis l’entrada prioritària en el filtre de seguretat a l’Aeroport del Prat i accés a la sala Vip, a més del check-in instantani, la facturació de la maleta, mostrador exclusiu a l’Aeroport, a més de càtering il·limitat a bord i seient amb espai XL.

Principals mercats internacionals des de Barcelona: França, Alemanya i Rússia

França continua sent el primer mercat internacional per Vueling. La companyia es posiciona  com la primera en transport de passatgers entre els dos mercats amb una quota del 26%. La ciutat deRennesés la novetat d’aquest hivern operant amb quatre freqüències setmanals. A més, Vueling incrementa la seva oferta respecte a la temporada d’hivern anterior en les rutes que connecten Barcelona amb els destins de Burdeus, Lió, Marsella, Niça, Nantes i París.

Per altra banda la companyia segueix treballant per reforçar la seva estratègia a Alemanya,  mercat en el que Vueling està present des de fa poc més d’un any i on manté totes les noves rutes que van començar a la temporada d’estiu (els enllaços que connecten Barcelona ambHannover, Nuremberg, Dresden, Dortmund, Düsseldorf, Frankfurt i Stuttgart) així com les que ja van operar l’hivern passat com son els casos d’Hamburg, Munic i Berlín que a més incrementen les seves freqüències. Una estratègia similar que Vueling ja va posar en marxa fa dos anys amb al mercat francès amb patents resultats.

El mercatRússiacontinua creixent i aquest hivern presenta la temporada amb major activitat, un 139% més que l’hivern anterior. Aquest notable increment de la activitat es deu al nou enllaç amb Sant Petersburg que es manté per primera vegada durant tot l’hivern.

Sobre Vueling

Vueling va néixer al juliol de 2004 amb una flota de dos Airbus A320, quatre rutes i amb l’objectiu d’oferir un excel·lent servei al client a preus molt competitius. Des del passat mes de juliol forma part deInternational Airlines Group (IAG).

Vueling és la companyia líder a l’Aeroport de Barcelona - El Prat, on actualment opera a més de 100 destinacions directes, transporta més de 16 milions de passatgers a l’any i és líder amb una quota de mercat del 37%. Per poder assumir el gran volum d’activitat, l’aerolínia compta amb una flota de 70 avions Airbus, 66 del model A320 amb capacitat per 180 passatgers – nou d’ells incorporen l’última tecnologia en alerons avançats anomenats sharkletspel fabricant - i quatre del model A319 amb capacitat per a 150 passatgers. Vueling valora la incorporació sistemàtica de tots els desenvolupaments que poden aportar seguretat i eficiència a l’operativa. La nova tecnologia d’Airbus ajudarà a la companyia a reduir els nivells de CO2 i consum de combustible.
Vueling té la certificacióOperational Safety Audit(IOSA) que atorga l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA), que la avala como una aerolínia amb els més alts  estàndards en quant a la qualitat i la seguretat.