A Vueling utilitzem les galetes per proporcionar-te una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerarem que acceptes l'ús de les galetes. Per canviar la configuració o obtenir més informació, pots consultar la nostra política. Accepta

Vueling volarà des del Prat a 100 destinacions el 2013

Londres, Frankfurt i Düsseldorf, entre les noves destinacions en el quart any consecutiu de creixement, que suposa llançar 28 noves rutes des del Prat i potenciar la resta de les seves bases d'operacions

La companyia renova el seu codi de comunicació posant l’èmfasi en les persones i presenta un nou sistema de tarifes que optimitza la flexibilitat per al passatger de negocis

Barcelona, ​​16 d'octubre de 2012-. Vueling emprendrà el 2013 el seu quart any consecutiu d'expansió a l'aeroport barceloní del Prat, on preveu arribar als 100 destins directes durant la temporada d'estiu. Destaquen noves rutes especialment atractives per al passatger de negocis com Londres-Gatwick i Frankfurt, així com un notable augment dels vols a noves ciutats a Alemanya, França, Itàlia i Escandinàvia.

En les dues últimes temporades d'estiu, la companyia ha llançat un total de 45 noves destinacions que han convertit al Prat en el segon aeroport d'Europa, després de Frankfurt, amb major oferta de vols de curt i mig radi per part de la seva companyia aèria dominant. L'objectiu de Vueling és que el 2014 Barcelona es converteixi en el líder europeu en aquest tipus de connexions.

De les 28 noves rutes programades per a la temporada IATA d'estiu, que comença el març del 2013, destaquen cinc mai abans operades des del Prat: Dresden (Alemanya), Rennes (França), Fes (Marroc), Rodes i Kos (Grècia). L'aerolínia afegeix també quatre països nous a la seva xarxa: Gàmbia (Banjul), Finlàndia (Hèlsinki), Bulgària (Sofia) i Luxemburg.

Londres, Frankfurt i més opcions per al passatger de negocis

Vueling, que ja vola a Londres-Heathrow, iniciarà el 2013 la ruta Barcelona Londres-Gatwick. Així mateix es llançaran rutes a altres ciutats europees i nord-africanes particularment atractives per als viatgers de negocis com Frankfurt, Stuttgart, Düsseldorf, Torí i Casablanca. Amb això, la companyia respon a la demanda de connexions directes entre la capital catalana i les diferents regions d'interès per a les empreses. L'objectiu de Vueling és arribar a final de 2013 a un 50% de viatger de negocis en els seus vols.

Per a cobrir aquesta nova oferta, la companyia aèria incrementarà el nombre d'avions basats al Prat de 34 a 43 i incorporarà a 500 nous treballadors, entre pilots, tripulants de cabina i personal de suport de diferents categories i especialitats.

Amb aquest nou impuls, Vueling consolida la seva posició de lideratge al Prat, on compta actualment amb una quota de mercat del 30%, operant més de 240 vols diaris. En base a aquest increment d'activitat, Vueling espera atraure a Barcelona un major nombre de viatgers que els que van visitar la ciutat durant l'estiu de 2012 en vols de la companyia, que van ser 4,7 milions.

Creixement també en la majoria de les seves bases

A més de Barcelona, ​​Vueling creixerà també en la majoria de les seves bases d'operacions. En la propera temporada, hi haurà més vols des de Bilbao a Canàries, Illes Gregues i la ruta a Berlín operarà des del principi de l'estiu. Des de Màlaga i Alacant, hi haurà més rutes a França i Benelux. Balears veurà incrementada la capacitat en algunes de les seves rutes existents, com la de Palma-Moscou que passa de tres a cinc freqüències setmanals. París Orly i Amsterdam augmentaran la seva capacitat en vols ja existents. I finalment, a Canàries es milloraran horaris pensant en el passatger de negocis i en la connexió amb Europa del Nord a través del hub de la companyia a Barcelona.

Vueling renova el seu codi de comunicació i presenta una nova classe Excellence per al passatger de negocis

Vueling continua treballant per a millorar els serveis destinats al viatger de negocis. Per això llança la nova classe Excellence que, a un preu molt competitiu, ofereix tots els elements que necessita el passatger per volar amb flexibilitat, comoditat i rapidesa. Seients en cabina diferenciats, accés a sales VIP, embarcament preferent, capçals ergonòmics, snack a bord, flexibilitat total de canvis i punts extra en els plans de fidelitat de la companyia són alguns dels atributs d'aquesta tarifa.

Totes aquestes novetats s'emmarquen en un canvi significatiu per a l'aerolínia: un renovat codi de comunicació que aspira projectar la maduresa i dimensió actual de la companyia sense renunciar a l'esperit innovador que sempre ha caracteritzat la marca. El punt de partida de tot el treball de la companyia són les persones.

I tot això s'engloba en un nou concepte de marca:

LOVE THE WAY YOU FLY

Es tracta d'un concepte internacional que denota qualitat de servei, així com proximitat i confiança.

Llistat de noves rutes estiu 2013

ALEMANYA